SOFIA GÄSTBLÖGGAR

Hej på er snyggingar! Nu har marieeeeelle och Mandisen gästbloggat så jag är sist med dehär om inte killarna bloggar de vill säga. Ville skicka en hälsning till Heidi först: saknar dig redan snuttan :( hare bäst i Kalabrien utan mig. Jag kan börja med att presentera mig själv - Sofia Berg Fredriksson är mitt namn är hel svensk men en fjärde del spansk haha aja på fritiden umgås jag med vänner och så spelar jag handboll som jag älskar mest utav allt! Lever mitt liv norr i Örebro tillsammans med min madre pappa och två storebröder som är 17 & 18 och själv är jag 16 och är född år 96. Läste Marielle&Amandas inlägg och fan va de ska träffa sina killar så kände att ja också ville skriva lite om min kille haha närå men är med Simon just nu som badaaaaar och jag solar ute,rätt gott väder. Men ikväll så ska vi på bio, rätt mysigt ändå? och efter bion drar vi till sjön där vi ska möta upp några av hans vänner. Men äre något ni undrar över eller något ni vill så äre bara till att kommentera. Bloggar mer senare, puss på er

tåmblish random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0