schteeeeeckholm

Hemma nu efter en jävligt lång dag!! kom fram till huvudstaden vid 5 tiden då åkte jag Jonte cindy Edwin&Nellie direkt mot stan hängde där med dem tills Cindy åkte och träffa sina kompisar vid 6 och vid 7 åkte vi andra in till hotellet bytte om och fixade oss sen gick jag&Nellie ut på stan då vi träffade min kompis Emelie och Nellies kompis Emma då hängde vi på gamla stan käka glass och umgicks och sen kom några killkompisar till emelie så vi hängde med dem till jag och Nellie klockan 10 tog tunnelbanan tillbaka till hotellet. Bara jag jonte Edwin och Nellie kvaaar i hotellet för att vi är underåriga suck så dem andra är ute för festligheter I think. Men nu ska vi ner till baren och chillaaaaa :D får se om de blir mera inlägg idag men förövrigt börjar mina kåmpisar gästblogga imon,najs!! pusshaj

åhå sommaren kommer bli så bra. &cindy du är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0