morning lövers

Bloggade inget igår kväll men hade myskväll med Marielle och Jenny as nice vaa de,kärlek till er!!!
& Vid 12 så skulle jag hem och vågade inte hem själv så tvingade min kära pöjkvän att hämta mig och sen sov han hos mig. packade ingenting igår,bad. Men vi vakna för typ en och en halvtimme sen gick ner och fixade pannkakor och sen väckte mina syskon och nu sitter jonte&mina syskon nere och spelar fifa så ska snart ner till dem och sen ska jag och min storasyster cindy cykla i regnet till konsum & köpa kladdkaka,mums. Och det regnar så spenderar nog dagen med jonte och mina syskon oså kommer säkert någon förbi men vi hörs,pusshajj

snacka om random bild,behöver ja ens säga bildbrist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0