@med sofia&nathalie

Mår som förtjänat idag men fasen vilken grym natt det va igår! Dock lite för myckeeeet men haha fan vad kul vi hade,kändes som en riktigt kick inför sommarlovet som ska bli grryyymt har jag bestämt!! Kom hem till Jonte vid 3 på natten däckade typ och jag vakna 1 när ja blev attackerad av pussar haha älskling. Vi gick upp fixa käk sen käkade vi och jonte åkte på tränning & då fixade ja mig och åkte hem. När ja kom hem så satte jag mig och snacka me mina syskon i typ en timme och sen kom Nathalie hit som va lika seg som mig vi åkte till ICA träffade Sofia och köpte kladdkaka grädde&dricka och sen satte vi oss framför en film. Nu sitter jag i altan med dem och snart ska vi ut och käka på paprika med Markus&Simba och blir nog bowling efter om det finns någon ledig bana. ska försöka tvinga natha och sofia att sova här inatt,pusshaj

Detttaaaa hade ja på mig igår, bytte om efter avslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0