MARIELLE GÄSTBLOGGAR

Hallåj. Väldigt längesen ja blogga har haft en egen blogg som jag tog bort för ett tag sen,men ska bli super nice och gästblogga här tills Heidi kommer hem från Kalabrien,saknar dig redan bästis :( tänker sitta och lipa tills hon kommer hem,bra plan va? Men har en gentleman som räddar mig för idag kommer min kille hem ahgioeae som jag saknat honom. Han har varit i Turkiet i två veckor så nu är han brun och fin och Sverige bjuder inte på så fint väder så själv är man blekfis. Men men jag lever för i Augusti drar jag och Sanna till Grekland!! Men nu ska jag berätta om mig själv - Jag heter Marielle Arvidsson är lika gammal som Heidi och med andra ord 15 år gammal. Är halv svensk och min mamma är Italiensk men jag brukar kalla mig själv helsvensk eftersom att jag inte kan så mycket Italienska men ja. På fritiden äter jag (älskar mat) haha nej men ja och spelar fotboll i samma lag som heidi dårå. Men nu ska jag hem till Linn där ja ska träffa massa goa vänner och grilla och så kmr min Johan dit så sover hos honom ikväll,dör nästan som mke som ja saknaar han :( Men vill ni veta nåt om någon av oss så kommentera bara!! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0