huvudstaden next

Sitter med jonte i mitt rum och vi chillar på life. Har PRECIS packat klart allting till Kalabrien,har med mig 10 bikinisar för 3 veckor haha..kunde inte bestämma mig för vilka så ja. Men idag bär det av till huvudstaden för att imorgon klockan 08.15 lyfter vi till Kalabrien!! vi som åker är jag jonte,mina syskon mina bröders flickvänner och faster i Kalabrien träffar vi mina andra syskon från USA och heeeela feta släkten,taggad!!! Och när jag kommer hem blire sverige typ 6 dagar (?) & Sen USA!! woho nu snackar vi grejjer. Men nu gick Jonte precis för att ropa på mina sega syskon så nu drar vi!! Pusshaj

min nya älskling hehe. förresten så ska vi stanna i konsum för gotttt köp mhhhhhhh,life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0