@AVSLUTNING!!!

Skol Avslutning idag,riktigt nice!! Har precis fixat mig klart och nu ska ja ner & käka med mina finfina syskon sen vid 8 ska jag möta Danne&Martin vid bussen och vid entre i skolan möter vi Marina. Idag går Mandis Jeppe och massa andra ut från vår skola,kommer sakna dem!!!:( Skräll att alla dem bästa ska ut då,Men jaja har ändå bara ett år kvar woho!! Men nu ropar mina syskon på mig så vi höres efter avslutningen,pusssshaj

går ju bara ut åttan big deal? Kommer ändå tillbaka nästa år med samma lärare elever och allting så tar inte så seriöst på själva avslutningen men måste dit för att hämta mina betyg och jag och danne vill kolla på när folk sjunger som inte kan sjunga egentligen och sen får vi godis,woho!! Haha närå men detta har jag på mig idag & mina palladium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0