AMANDA GÄSTBLOGGAR

tjenare på alla Heidis söta läsareeee. Som ni kanske vet (borde veta) så är heidi i kalabrien lyxbarn. men du får njuta så de blir värt att du lämnat mig i tre veckor :( Men jag sofia å marielle kommer blogga lite under tiden hon är där och så kanske danne å några till skulle blogga så ja vi ska försöka göra vårt bästa även om vi suger på att blogga eller aah ja göre. Har snackat me fia å marielle och vi bestämde oss för att skriva om oss själva på vårt första inlägggg så ja börjar göra de nu och sen så får ni kommentera om de är något ni vill veta men here you go- Amanda heter jag no shit?! haha nej men ah Amanda Jönsson heter jag hel svennebanan är 16 år gammal alltså ett år äldre än Heidi för er som inte fatta de. På fritiden så spelar jag fotboll å handboll sen så umgås jag mycket med vänner. Bor i den lilla staden Örebro tillsammans med min familiiaaaaa som består av mina föräldrar och en storebror som är 17 och sen min lilla syster som är 6. Men äre något mer ni vill veta så är de ba och kommentera. för övrigt så väntar jag på min sega pojkvän Max skulle vara snällt om han kom fram i år annars får ni ha de gott!! Kyssaar

randåm bild-tumblr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0